Ślubna Pracownia – your wedding planners

Thanks to our wedding planners this special day will leave behind a palette of the most beautiful memories in your life.

Wherever you want to organise your wedding – whether it be in the province of Warmia and Masuria, Pomerania, Lesser Poland, Mazovia, Łódź region or Lower Silesia – we are there for you, ready to help with our expertise and experience.

„Ślubna Pracownia” is a group of certified wedding planners who have been operating under a common brand since 2006. We work strictly to the Code of Ethics of the Polish Association of Wedding Planners. Every year the number of our consultants who become members of the PAWP increases. We have planned and managed more than 250 weddings. Our experience and professional approach are widely appreciated and we give the proper value and quality to every single detail of the wedding.

Our motto is: “It is ability to make dreams come true that make so exciting”.
That is why we assume the responsibilities related to preparing this celebration.
Our wedding consultants will replace you even in the tiniest of details. We look forward to preparing this special day for you.

Thank you for putting your trust in professionals!

Where you can find us:

1

Lower Silesia province

Renata Mazurek

tel. +48 570 580 384

2

Pomerania province

Natalia Ludziejewska, tel. +48 781 657 004

Przemysław Ludziejewski, tel. +48 515 041 069

3

Lesser Poland province

Katarzyna Dziadosz

tel. +48 792 998 025

4

Warmia and Masuria province

Marzena Ramotowska, tel. +48 504 855 444

Katarzyna Dziadosz, tel. +48 792 998 025

5

Łódź region

Magdalena Krystek

tel. +48 662 128 223

6

Mazovia province

Marzena Ramotowska, tel. +48 504 855 444

Katarzyna Dziadosz, tel. +48 792 998 025

7

Great Poland province

Magdalena Krystek

tel. +48 662 128 223

References

Długo zajęło mi opisanie naszej współpracy ze Ślubną Pracownią i panią Anną Pietruszką. Być może dlatego, że właściwie wciąż nie możemy uwierzyć, że to wspaniałe wydarzenie jest już za nami. Przygotowania do ślubu są długie i czasochłonne, między innymi dlatego, jak i przez to, że nasz ślub miał odbyć się w Gdańsku, a my z mężem mieszkamy w Krakowie, zdecydowaliśmy się na współpracę ze Ślubną Pracownią. Z perspektywy mogę powiedzieć, że nie wyobrażam sobie jak moglibyśmy zorganizować to sami. Teraz wspominam to jak najmilsze planowanie, choć wiem ile problemów, telefonów i nerwów ominęło mnie, a za to spadło na panią Annę, która w pełni profesjonalnie, a jednocześnie jak najbliższy członek rodziny, organizowała nasz ślub, nas i nasze myślenie o tym wydarzeniu tak, że właściwie nie przeżyliśmy żadnych stresów związanych z przygotowaniami. Odnosimy wrażenie, że Panią Anię w ogóle mało co może już zaskoczyć i ta świadomość działała na nas kojąco zarówno przed, jak i w trakcie ślubu i wesela. Sama zabawa była wspaniała, każdy podwykonawca, polecony nam przez Ślubną Pracownię, wysłuchał nas i zrealizował nasze życzenia, choć niektóre skonfrontowały się z dużym doświadczeniem weselnym Pani Anny, za co serdecznie dziękujemy- niestety to, co parze młodej wydaje się czasem fantastycznym pomysłem, okazuje się klapą w praktyce, w tych chwilach jest to bardzo ważne, aby kogoś tak doświadczonego mieć przy sobie. Podczas wesela absolutnie nie czuliśmy, że pilnuje nas  organizator, biegający, na amerykańską modłę, z zestawem słuchawkowym, zestresowany i spięty pilnujący wszystkiego  jak trener. Wszystko już przed weselem Pani Anna zorganizowała tak, że wszystko działało jak dobrze nakręcona maszyna, a my czuliśmy się, jakby nad wszystkim czuwała najżyczliwsza nam osoba, to naprawdę postawa godna pochwały, aby mając na głowie tyle spraw organizacyjnych wytworzyć takie poczucie zarówno u Pary Młodej, jak i u gości, którzy chwalili jeszcze długo potem organizację naszego wesela.

Mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że głównie dzięki Ślubnej Pracowni był to najpiękniejszy dzień w naszym życiu, za co serdecznie dziękujemy.

Eliza & Marek

Współpracowaliśmy ze Ślubną Pracownią Warmia i Mazury, reprezentowaną przez Marzenę Ramotowską od października 2015 roku do dnia naszego ślubu 2016 roku. Współpraca obejmowała kompleksową organizację i koordynację ślubu i wesela.

Już podczas pierwszego spotkania z Panią Marzeną nie mieliśmy wątpliwości, że chcemy, żeby to właśnie Ona zorganizowała nasz ślub i wesele. Pani Marzena jest bardzo ciepłą osobą z pasją, po której widać że kocha swoją pracę i poświęca się jej w całości. Podczas całej współpracy wykazała się ogromną wiedzą oraz cierpliwością, a gdyby nie jej pomoc nasz wielki dzień, nie okazałby się również najpiękniejszym dniem w naszym życiu.

Organizacja ślubu i wesela nie jest łatwą sprawą, szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy jest mnóstwo różnych możliwości i trudno jest znaleźć, a nawet wybrać to, co będzie dla nas najlepsze. Pani Marzena już na początku przygotowała harmonogram organizacji ślubu rozpisany na miesiące, w którym były ujęte wszystkie sprawy, które należy w danym czasie załatwić. A następnie w każdym poszczególnym miesiącu wskazywała, co należy w tym czasie wybrać lub zamówić, co kolejno sama koordynowała i zamawiała – my tylko wybieraliśmy. Oczywiście sami nie zajmowaliśmy się poszukiwaniem podwykonawców, to Pani Marzena ich wyszukiwała, a następnie pokazywała nam cały wachlarz możliwości, jak również doradzała w wyborze, jeśli mieliśmy problem z podjęciem decyzji.

Nigdy nie było problemu z kontaktem, nawet jeśli odzywaliśmy się o dziwnych porach. Pani Marzena spełniała każde nasze życzenie, a nawet dokonywała rzeczy niemożliwych (na przykład kiedy hotel nie chciał się zgodzić na ustawienie namiotu w wybranym przez nas miejscu, dzięki Pani Marzenie wszystko odbyło się zgodnie z naszym życzeniem). Ważną sprawą są również pieniądze, które udało nam się zaoszczędzić. Ślubna Pracownia posiada wiele rabatów, dzięki którym płaciliśmy podwykonawcom mniej niż byśmy zapłacili, nie współpracując ze Ślubną Pracownią. Na każdym etapie współpracy byliśmy informowani, kiedy i ile powinniśmy zapłacić podwykonawcom, a w dzień wesela pozostałe kwoty regulowała już Pani Marzena, wystawiając nam potwierdzenie przyjęcia pieniędzy, a następnie przesyłając faktury.

Dzięki Ślubnej Pracowni zaoszczędziliśmy mnóstwo nerwów, a w dzień naszego ślubu byliśmy zrelaksowani i wypoczęci, bo wiedzieliśmy że wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Cała ceremonia i zabawa przebiegała sprawnie, a co najważniejsze my nie musieliśmy się o nic martwić. Zajmowaliśmy się tylko świętowaniem tego dnia, resztę robiła Pani Marzena. Jesteśmy zachwyceni współpracą na każdym jej etapie.

Podsumowując, polecamy Ślubną Pracownię wszystkim, którzy chcą, żeby dzień ich ślubów był dniem naprawdę wyjątkowym. Nie sądziliśmy, że wszystko może się udać na 100 procent, a jak się okazało, było jeszcze piękniej i lepiej niż sobie wymarzyliśmy. Pomoc profesjonalistki, jaką jest Pani Marzena, jest nieoceniona i wiemy, że to dzięki niej to był naprawdę najpiękniejszy dzień w naszym życiu.

Nina & Marcin

Jeżeli poszukujecie profesjonalnej pomocy w  przygotowaniach ślubnych gorąco polecamy Panią Magdę.  W ciągu tak krótkiego czasu jaki mieliśmy do ślubu – 5 miesięcy, Pani Magda zajęła się wszystkim, współpraca z Nią była na bardzo wysokim poziomie, na każde nasze pytania, czasami oczywiste, odpowiadała zawsze z pełną wyrozumiałością i życzliwością, jej pomysły były zawsze 100% trafione, po prostu czytała w naszych myślach, możemy śmiało powiedzieć, że spełniała nasze marzenia. Pani Magda pracowała dla Nas bez ograniczeń czasowych, wielokrotnie otrzymywaliśmy maile po godz. 22.00, a kiedy dopadał nas stres tuż przed ślubem, zawsze miała dla Nas dobre słowo i plan „B” na nasze pesymistyczne wizje, że coś może się nie udać.

Dzięki Pani Magdzie nasz ślub i przyjęcie wesele w dniu 24 czerwca 2017 roku było takie jakie sobie wymarzyliśmy! Dziękujemy Pani Magdo!

P.S. Pani Magda ma nawet znajomości „na górze” pogodę w tym dniu mieliśmy przepiękną, tydzień wcześniej było zimno i padał deszcz.

Kasia & Kazimierz

Z Panią Kasią poznałyśmy się podczas organizowanego przez nią przyjęcia w restauracji. W trakcie rozmowy żaliłam się na dobór sali i menu, na który się zdecydowałam. Pani Kasia zaproponowała pomoc. Dzięki jej negocjacjom w mgnieniu oka udało nam się zmienić miejsce wesela. To był początek współpracy. Od tamtego momentu wiedziałam, że pomoc Pani Kasi jest niezastąpiona. Dziś dokładnie na rok przed planowanym weselem jestem spokojna, bo wiem, że dzięki jej działaniom wszystko pójdzie gładko i sprawnie.

Kornelia & Robert

Jeśli mielibyśmy podsumować w jednym słowie współpracę z Magdą to byłoby to: profesjonalizm.
Rozpoczęliśmy współpracę na 8 miesięcy przed planowaną datą wesela, więc czasu nie było specjalnie dużo. Od początku Magda rozpisała harmonogram działań i pilnowała nas, żebyśmy się go trzymali. Wybraliśmy wspólnie salę po czym Magda podrzucała różne propozycje podwykonawców i inspiracji, a my dopytywaliśmy i wybieraliśmy. W zasadzie cały czas pałeczka była po naszej stronie i to Magda nas poganiała, nigdy odwrotnie.
Wszystko szło zgodnie z harmonogramem, tak więc na tydzień przed weselem czuliśmy, że naprawdę wszystko jest ogarnięte, pod kontrolą. Nie czuliśmy w ogóle stresu związanego z organizacją samą w sobie, co dziwiło wszystkich naokoło.
Ale kulminacją super-współpracy było samo wesele. Do momentu przyjazdu na salę weselną scenariusz Magdy sprawdził się niemalże co do minuty. A na sali, dzięki obecności dwóch koordynatorów, wszystkie sprawy związane z zespołem, kelnerami, pilnowaniem czasu, kiedy jaka zabawa, kiedy podziękowanie dla rodziców itp były ogarnięte a my mogliśmy się zająć gośćmi i zabawą. Najbardziej odczuli to rodzice, którzy zupełnie niczym nie musieli się zajmować. Wszelkie kwestie organizacyjne oraz “pożary” (jak na przykład podarta suknia ślubna) od razu kierowaliśmy do Magdy, która je na poczekaniu rozwiązywała (np. szybkie zszycie sukni).
Finalnie wszystko poszło zgodnie z planem i wesele bardzo się udało. Wszyscy goście zwrócili uwagę na dobrą organizację, podsumowywali wesele jako “z klasą”.
Podsumowując, jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Do tego Maga jest niezwykle sympatyczna i super kontaktowa, tak więc wszystkie spotkania i rozmowy były na luzie. Polecamy bezdyskusyjnie!

Gosia & Marcin

It’s our absolute pleasure to recommend Natalia Ludziejewska at Ślubna Pracownia for organising and planning weddings.

We thoroughly enjoyed our time working with Natalia , and we came to know her as a truly valuable asset .She is honest, dependable, and incredibly hard-working. Beyond that, she is an impressive wedding planner  who is always willing to give attention to details .

Her knowledge of organising and expertise in planning a rather complex wedding was a huge advantage to us.

Along with her undeniable talent, Natalia has always been an absolute joy to work with. She is a true team player, and always manages to foster positive discussions and bring the best solutions forward.

Without a doubt, we confidently recommend  Natalia to plan any wedding  As a dedicated and knowledgeable planner and an all-around great person, I know that she will be beneficial to making your wedding special.

Please feel free to contact us should you like to discuss Natalia ’s qualifications and experience further.  We will be happy to expand on our recommendation.

Anna & Tor

Bardzo dziękujemy Pani Renacie z wrocławskiego oddziału za nieocenioną pomoc w zorganizowaniu i koordynowaniu jednego z najważniejszych dni w naszym życiu. Pomogła nam na każdym etapie organizacji wesela, dzięki czemu nie musieliśmy się niczym stresować. Bardzo się cieszę że trafiliśmy do Pani Renaty. Jest ona nieoceniona i będziemy ją polecać każdemu.

Adrianna & Radosław

Ślubna Pracownia jest firmą absolutnie bezkonkurencyjną. Bardzo indywidualne podejście do każdej Pary i poczucie, że nasze wesele jest w każdym calu idealne. Z drugiej strony ma się wrażenie, że Pani Ania zorganizowała setki tysięcy wesel i zupełnie nic nie stanowi dla niej problemu. Ślubna Pracownia korzysta z pomocy najlepszych podwykonawców na rynku. Nie ma drugiej tak profesjonalnej firmy i nigdy w życiu nie powierzyłabym organizacji swojego ślubu nikomu innemu. Wszystko musiało być na najwyższym poziomie.

Magda & Jakub

Bardzo chcielibyśmy podziękować za współpracę Pani Marzence Ramotowskiej, dzięki której nie musieliśmy się o nic martwić, a nasza uroczystość była piękna i niezapomniana, o czym często przypominają nam nasi goście.

Mieliśmy okazję poznać fachowych i rzetelnych podwykonawców, których oczywiście poleciła nam Pani Marzenka i z których usług jesteśmy niezmiernie zadowoleni. Chciałoby się wspomnieć o nich wszystkich, poczynając od fryzjera czy makijażystki. Oczywiście zachwyceni byliśmy przepięknymi dekoracjami, cudnym śpiewem wokalistki, a także wodzirejem, rewelacyjnie prowadzącym całą imprezę, ale musimy też wspomnieć o naszym fotografie, który wykonał świetną robotę, uwieczniając nas na wspaniałych zdjęciach, do których wracamy z   wielkim sentymentem.

Podsumowując, możemy powiedzieć, że podjęliśmy słuszną decyzję, przekazując organizację tego dnia właśnie Pani Marzence, ponieważ mogliśmy ze spokojem i bez zbędnego stresu przejść okres przygotowań, no i z pewnością zaoszczędziliśmy mnóstwo czasu, na czym szczególnie nam zależało.

Dlatego też wszystkim, którzy chcą zorganizować swoje wesele, szczerze polecamy skorzystać z usług profesjonalnej, zorganizowanej i doświadczonej Pani Marzenki Ramotowskiej.

Jeszcze raz dziękujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Wiola & Daniel

Serdeczne dziękujemy cudownej Pani Renacie z wrocławskiego oddziału Ślubnej Pracowni za to że była naszym wspaniałym Aniołem stróżem przez ostatnich parę miesięcy i w dniu ślubu!

Kasia & Olgierd

Jako perfekcjonistka i osoba, która wszystko ma zaplanowane co do ostatniego detalu, ciężko mi było znaleźć firmę, która zajęłaby się organizacją mojego wesela, tym bardziej na odległość mieszkając za granica Polski. Na całe szczęście natrafiłam na Panią Anię, Natalię ze Ślubnej Pracowni. Pełne zorganizowanie, profesjonalizm, mnóstwo pomysłów i przede wszystkim mnóstwo kontaktów sprawiło ze mój najważniejszy dzień w życiu przebiegł tak jak sobie wymarzyłam i co najważniejsze … bezstresowo. Przygotowane na wszystkie niezależności, dzięki czemu żadna sytuacja nie wymknęła się spod kontroli. Jestem pełna podziwu dla tych cudnych kobitek, spełniły moje wszystkie marzenia i zadbały o każdy nawet najmniejszy detal począwszy od rozpoczęcia ceremonii po ostatnie sekundy wesela i odprawienia ostatniego gościa. Nie mam wystarczających słów podziękowania dlatego tez polecam Panie z zamkniętymi oczami.

Monika & Matt

Magda, jeszcze raz wielki dzięki za Twój profesjonalizm. Z czystym sumieniem możemy polecić Twoje usługi dalej:) i na pewno, do zobaczenia przy organizacji następnej ważnej w naszym życiu uroczystości. Pozdrawiamy!

Magda & Kamil

Bardzo kusi, żeby opisywać całą historię przygotowań ale spróbujemy się skupić na faktach.

Czasu było mało, bo wymyśliliśmy sobie imprezę w kwietniu z terminem na 15 sierpnia. Mieszkamy i pracujemy w Warszawie a wesele miało być na Kaszubach (a więc perspektywa organizacji „na odległość”),  chcieliśmy się zmieścić się w budżecie, miało być plenerowo  (zarówno wesele jak poprawiny w formie pikniku)  z widokiem na jezioro i oczywiście miało być „wyjątkowo”.

Z takim oto bagażem zaczęliśmy rozsyłać zapytania do firm weddingowych czy podejmą się organizacji. Zapytań wysłaliśmy ok. 6 a ze względu na krótki czas do imprezy temat podjęły tylko 2, przy czym Ślubna Pracownia i Ania Pietruszka od początku była bardzo aktywna i przekazała nam wiele  informacji i rad zanim jeszcze podjęliśmy jakiekolwiek decyzje.

Spotkaliśmy się pierwszy raz (i tak naprawdę ostatni do dnia ślubu) na początku maja, spotkanie było też bardzo merytoryczne i rzeczowe. Było widać, że Ania twardo stąpa na ziemi i zna się na swoim fachu. Wymieniliśmy po spotkaniu jeszcze kilka maili doprecyzowujących różne kwestie, ale w sumie chyba od początku było wiadomo, że będzie nam po drodze. Nadużyciem byłoby stwierdzenie, że we wszystkim się zgadzaliśmy i chwilami nasze rozmowy były trudne, ale przecież po zachowaniu w takich trudniejszych chwilach widać klasę i jakość współpracy.

Ania dostarczała informacji na czas, na każdym etapie, od proponowania miejsc na wesele (te podesłała nam jeszcze przed tym jak związaliśmy się umową!)  po detale organizacyjno- dekoracyjne  (walizka podróżna do sesji zdjęciowej, wieszaki i nakrycia głowy z różnych końców świata jako dekoracja w zgodzie z koncepcja wesela itp.) zaproponowała bardzo dobrych (i sympatycznych co nie było dla nas bez znaczenia!) podwykonawców, była rzeczowa, pomocna, służyła dobrą radą i nawet jeśli załatwialiśmy coś – zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami – samodzielnie – czuć było, że czuwa i kontroluje sytuację spinając to w całość.

A już najbardziej można było odczuć obecność Pracowni i dziewczyn z Pracowni podczas ślubu i wesela. Były wszędzie gdzie były potrzebne (od przypinania kwiatków do butonierek przez kościołem, odbieranie prezentów, po wazony na kwiaty dla Rodziców i plasterki na otarcia J). Dobre duchy – dziękujemy!!

Ciągle jeszcze (choć minęło już kilka miesięcy) opowiadamy o naszym weselu i generalnie wiadomość jaka idzie od nas w świat – to, że to był świetny wybór, wszystko co zaplanowaliśmy nam się udało, impreza była cudna, podobało się zarówno nam jak i gościom – od wielu usłyszeliśmy, że to najlepsze wesele i poprawiny na jakim byli w życiu (bardzo chcemy ufać, że to nie zwykła uprzejmość). Gdybyśmy robili wesele raz jeszcze zrobilibyśmy je tak samo i dokonali tych samych wyborów. Też wybralibyśmy Anię i Pracownię. Bo bez tego by się nie udało mieć takich wspomnień!

Marzanna & Rafał

Kiedy po latach bycia razem postanowiliśmy, że nadszedł ten wyjątkowy czas i dla nas. chcieliśmy, aby była to uroczystość radosna, rodzinna. Nie chcieliśmy budować wokół ceremonii atmosfery nadęcia i czekać na nią rok czasu.  W czerwcu pojawił się zatem pomysł: robimy to w te wakacje. Wspólnie stwierdziliśmy jednak, że aby zrealizować nasze plany w tak krótkim terminie przy naszym trybie i zaangażowaniu w pracę zawodową, potrzebna jest nam pomoc dobrze zorganizowanego profesjonalisty.

Pierwszy telefon do Magdy Krystek ze Ślubnej Pracowni i krótka rozmowa z nią upewniły nas, że mamy do czynienia z konkretną, uporządkowaną i otwartą osobą i nikogo innego nie musimy szukać. Na pierwszym spotkaniu z Magdą w jej pabianickim biurze, w kilku zdaniach nakreśliliśmy jej nasze oczekiwania. I to wystarczyło: Magda od razu podsuwała nam kolejne propozycje dekoracji i atrakcji, które idealnie wpisywały się w naszą wizję ślubu i wesela rustykalnego. Były to dla nas bardzo intensywne 3 miesiące, ale dzięki świetnym patentom Magdy na współpracę, ogromny entuzjazm, celne podpowiedzi a przede wszystkich wsłuchanie się w nasze oczekiwania, efekt końcowy był wymarzony. Magda współpracuje ze sprawdzonymi podwykonawcami, którzy nie tylko świetnie wykonują swoją pracę, ale są bardzo serdeczni i otwarci, dzięki czemu ten dzień był dla nas spełnieniem marzeń o idealnym ślubie. Magda dopilnowała każdego szczegółu w czasie przygotowań oraz ceremonii, dzięki czemu w trakcie wesela mogliśmy się cieszyć wyłącznie nim. Magdo, jesteśmy Ci ogromnie wdzięczni za miłe wspomnienia z tego okresu! Dzięki Tobie ważny dla nas dzień nabrał magicznej oprawy. Wszystkim Parom, które zastanawiają się, czy potrzebna jest im konsultantka ślubna – mówimy tak!!! i polecamy współpracę z Magdą ze Ślubnej Pracowni. Ślub będzie dla Was niezapomnianą chwilą nie zakłóconą przez żadne przykre niespodzianki.

Agnieszka & Marcin

Współpraca z Kasią rozpoczęła się na kilka miesięcy przed naszym weselem.  Dzięki jej szybkim działaniom organizacyjny chaos bardzo szybko stał się precyzyjnym planem przygotowań. Samo wesele przebiegło według wcześniej ustalonego scenariusza, a wraz z gośćmi mogliśmy się cieszy tym najważniejszym w naszym życiu dniem.

Nina & Dawid

Droga Pani Aniu. Bardzo dziękujemy Pani i całej ekipie Ślubnej Pracowni za opiekę podczas przygotowań do naszego ślubu jak i w trakcie jego trwania. Poleceni przez Panią wykonawcy sprawdzili się w 100%, a nam pozwoliło to spokojnie i radośnie przeżyć naszą uroczystość. Nie sądziliśmy, że będziemy się tak dobrze bawić na własnym ślubie. Dziękujemy, że każdy nasz pomysł został zrealizowany zgodnie z naszymi oczekiwaniami i za indywidualne podejście. Nasz ślub był wyjątkowy i dziękujemy, że pomogła nam Pani zrealizować nasze marzenia.

Natalia & Konrad

My wife and I used Marzena’s wedding planning services in August of 2012 in Mazury and in short it was one of the best life decisions we’ve ever made together. All preparations for our wedding unfolded in a calm, bite-size way so we never felt overwhelmed with making decisions, and Marzena (with the patience of a Saint) was great at giving us suggestions of what might work and not work for us. Everything culminated in (yup, you guessed it) the wedding of our dreams, very memorable, not too lavish but at the same time a warm cosy atmosphere where we could celebrate together with our loved ones. We’re also extremely grateful for all the other wonderful people we met through Marzena’s network who helped to make our wedding that much more special for us. Tomek the photographer, Andrzej our DJ (best wedding-DJ match ever), the wonderful classical musicians, and the cake provider (everyone still talks about the music, the cake) and we love going through the truly stunning photos from time to time. Planning a wedding is a complex thing, so many things can go wrong and if they do it’s so great to have someone calm and conscientious like Marzena to step in and work together with us to find the best solution. If you’re thinking about using Ślubna Pracownia, don’t hesitate – they take the stress out everything and replace it with pure magic.

Anita & Allan

Aniu – z całego serca dziękuje za całą Twoją pomoc w ciągu tych ostatnich 18 miesięcy. Bez Ciebie nie dalibyśmy rady tego wszystkiego ogarnąć! Goście bardzo sobie chwalili organizacje, dekoracje, zespół, jedzenie i drinki…. Po prostu byli zachwyceni.

Dziękuję Ci również ze uratowanie mojej sukni. Bez Ciebie nie byłoby wywijania na parkiecie z moim bratem. Ten to dopiero ma kondycje! Dziękuje, ze zostałaś tak długo na weselu! Dobrze było wiedzieć że anioł stróżuje.. chociaż pewnie dużo dłużej niż zamierzał.

Mamy nadzieję, że to nie koniec naszej znajomości! Wszystkie jesteście tak super, ze chyba z Chrisem będziemy musieli co roku rocznice wyprawiać by moc jeszcze z Wami spotkać i współpracować!!

Buziaków 100 milionów

Agnieszka & Chris

Ślubna Pracownia to adres pierwszego wyboru dla wszystkich młodych par pragnących zrealizować swoje marzenia o własnym ślubie. Ania Pietruszka to osoba o niesamowitym cieple i dobroci. Potrafi w mig odczytać Wasze potrzeby i pragnienia. Ma zgraną ekipę współpracowników na których można absolutnie polegać. Ania, może się również pochwalić bogatym doświadczeniem w organizacji wielu uroczystości.  Jest otwarta na szalone pomysły i niekonwencjonalne rozwiązania klientów. Dzięki temu, że to właśnie takiej osobie powierzyliśmy organizację naszego święta – ślub był piękny a wesele bezstresowe. Goście byli zachwycenie swobodną atmosfera i atrakcjami jakie mogliśmy zaproponować dzięki pomocy Ani. Jako Państwo młodzi mogliśmy także cieszyć się zabawą bez zmartwień i stresu towarzyszącemu zwykle takim imprezom. Co jest również ważne, dzięki zatrudnieniu Ani zaoszczędziliśmy nie tylko czas i nerwy, ale także pieniądze. Wszędzie polecamy usługi Ani i Pracowni!

Justyna & Marcin

Ogromne Podziękowania dla Ślubnej Pracowni zmaterializowanej w   postaci Marzenki Ramotowskiej!!

Rozpoczęliśmy planowanie ślubu i wesela od znalezienia pomocy. Wiedzieliśmy, że sami nie damy rady, w końcu robiliśmy to po raz pierwszy ( i ostatni). Spotkaliśmy się z Marzenką – I to właśnie był strzał w 10!

Od razu urzekła nas swoim pozytywnym usposobieniem oraz pełnym profesjonalizmem. Przy niej wszystko wydało się takie łatwe i do osiągnięcia. To co nas przerażało stało się przyjemne. Każde nasze kolejne spotkanie przynosiło nowe pomysły i umacniało naszą wzajemną relację, która ostatecznie zmieniła się w bliską znajomość.

Marzenka zapoznała nas z genialnymi podwykonawcami. Nie moglibyśmy trafić na lepszą ekipę: dekoracje ślubu i wesela, tort, oprawa muzyczna ceremonii oraz wesele – GENIALNE! Wszystko tworzyło spójną piękną całość!

Zarówno my jak i obie nasze rodzinki i przyjaciele byliśmy wniebowzięci!

Dużo śmiechu, zabawy, luzu, ale dopięte wszystko na ostatni guzik. Do tego na koniec września ( data naszego ślubu to 29.09.2012 ) dopisała także nam piękna pogoda! Oczywiście to także dzięki Marzence, ponieważ zamieściła post żeby wszyscy trzymali kciuki za pogodę. I udało się!!!!

Dziękujemy Marzenko!!!

Ewa & Marcin

Brakuje nam słów żeby podziękować Tobie Aniu oraz całej ekipie Ślubnej Pracowni za pomoc w organizacji naszego ślubu i wesela. Dzięki Wam dzień ten przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Bawiliśmy się wspaniale a dzięki Wam mogliśmy się relaksować i skupić się na tym co najważniejsze – cieszeniu się każdą chwilą spędzoną z sobą oraz naszymi bliskimi. Dziękujemy za troszczenie się o nas przez cały rok, za znoszenie naszych humorów i za życie dla nas w każdej chwili.

Karolina & Lukas

Dziękujemy Ślubnej Pracowni za pomoc w organizacji i koordynację naszego ślubu i wesela. Polecamy skorzystanie z usług konsultantów ślubnych tym wszystkim, którzy szczególnie w tym najważniejszym dniu nie chcą zaprzątać sobie głowy kwestiami organizacyjnymi. Wielką sprawą jest móc fantastycznie bawić się na swoim weselu i nie przejmować niczym wokół.

Od wielu z naszych gości usłyszeliśmy, że było to najlepsze wesele, na jakim mieli okazję się bawić. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że dzięki Ślubnej Pracowni mieliśmy okazję zatrudnić fantastycznych podwykonawców, którym również zawdzięczamy sukces organizacyjny i piękne wspomnienia.

Między innymi dzięki Wam wszystkim, dzień naszego ślubu pozostanie dla nas na zawsze jednym z najwspanialszych dni naszego życia!

Marzena & Marcin

Pani Renacie daję od siebie 3xP. Profesjonalizm, pasja, perfekcja. Dzięki Pani nasze wesele było jak z bajki, a organizacja i wysiłek jaki włożyła Pani w najważniejszy dzień w naszym życiu przeszedł najśmielsze oczekiwania.

Dziękujemy!

Paulina & Patryk

Jest nam  niezmiernie miło polecić usługi Pani Marzeny Ramotowskiej jako konsultantki Ślubnej Pracowni.

Nasza uroczystość plenerowa, zaplanowana i koordynowana przez Panią Marzenę odbyła się 24 lipca 2010 roku i okazała się wydarzeniem, którego niezwykły urok zupełnie przyćmił niesprzyjające warunki pogodowe. Jednak najgorsza pogoda nie zepsułaby uroczystości, nad której przebiegiem i oprawą panują osoby tak profesjonalne i doskonale zorganizowane.

Perspektywa samodzielnej organizacji dużego, dwustuosobowego, międzynarodowego wesela w rodzinnych stronach wydawała się bardzo trudna, szczególnie zważywszy na fakt, że od wielu lat mieszkam za granicą. Nasze wyobrażenia i oczekiwania wobec uroczystości nie były małe i choć miałam całe morze własnych pomysłów, zupełnie nie wiedziałam od czego zacząć.  Już podczas pierwszego, niezobowiązującego spotkania z Panią Marzeną, ujęła mnie ona swoją pasją, doskonałą znajomością swojego rzemiosła, a także zdolnościami organizacyjnymi, które to przyczyniły się do naszego wyboru miejsca uroczystości już na trzeci dzień po wstępnym spotkaniu. Bardzo szybko okazało się, że Pani Marzena jest osobą, która nie tylko potrafi bardzo zaangażować się w przygotowywaną uroczystość, ale także uważnie słuchać, informująco i taktownie sugerować, a po każdej podjętej decyzji – bardzo szybko i skutecznie działać. Dzięki jej pomocy i umiejętności negocjacji oszczędziliśmy sobie nie tylko wiele czasu i nerwów, ale także niemałą sumę pieniędzy. Przez kilkanaście miesięcy przed uroczystością byłyśmy w nieustannym, płynnym kontakcie i na każdym etapie współpracy z Panią Marzeną czułam się doskonale poinformowana, nie muszę nawet wspominać, że jej rzetelność bardzo szybko zdobyła nasze stu-procentowe zaufanie.

Dzięki bezcennej pomocy Pani Marzeny uzyskaliśmy zgodę na cywilną ceremonię ślubu w plenerze z oprawą muzyczną kwartetu i odczytaniem polskich wierszy. Ceremonia ślubu pozostawiła na gościach olbrzymie wrażenie, kilku z nich przyznało, że nie spodziewało się tak wzruszyć podczas ceremonii cywilnej; że była ona przesycona romantyzmem. Znając nasze wymagania i upodobania, Pani Marzena bezbłędnie dobrała i skoordynowała prace podwykonawców, którzy z pewnością stanęli na wysokości zadania, a nawet przerośli nasze wyobrażenia. Podczas kolejnych etapów uroczystości my i goście delektowaliśmy się bankietem koktajlowym z szampanem i przekąskami, następnie pięknie oświetlonym i oryginalnie udekorowanym namiotem weselnym wtopionym w otaczającą zalesioną polanę z zakolem rzeki i widokiem na wodospad. Goście zachwyceni byli pysznym jedzeniem w wykonaniu mistrzyni polskiej kuchni, wyśmienitym koncertem laureatów Złotej Tarki, DJ-em – wodzirejem przewodzącym imprezie w dwóch językach, bezszelestną, doskonałą obsługą kelnerską, kompozycjami kwietnymi, lampionami i wieloma innymi atrakcjami…

Pani Marzena włożyła w przygotowanie naszej uroczystości ogromną ilość pracy i pasji, za co chcielibyśmy jej bardzo serdecznie podziękować.  Wiemy, że bez jej pomocy nasza uroczystość nie byłaby nawet w połowie tak piękna, harmonijna, niezapomniana… Świadomość tego iż Pani Marzena panuje nad koordynacją naszego dnia pozwoliła nam cieszyć sie nim bez martwienia się o jego przebieg, złą pogodę, dosłownie o nic. Nasze myśli skupiły się na naszym szczęściu, rodzinie, przyjaciołach i otaczającym  nas wszystkich pięknie.

Życzymy Pani Marzenie Ramotowskiej dalszych sukcesów!

Ewa & Iain

Chciałabym podziękować Pani Aniu za pomoc w organizacji i koordynacji naszego wesela, było naprawdę wspaniale!

Nigdy wcześniej nie zdawałam sobie sprawy ile to czasu i pracy należy poświecić, nie wiem jak Pani ogarnia kilka wesel w tym samym czasie!

Wszystko wyszło fantastycznie, nawet ta kapryśna pogoda dopisała i mamy teraz fotki z tęczą.

Wszyscy goście byli zachwyceni obsługą, a wejście i przedstawienie kelnerów to po prostu bomba!

Szczerze mówiąc, to ja z wrażenia połowy dnia nie pamiętam, dopiero teraz jak goście przesyłają mi zdjęcia to widzę coraz więcej szczegółów.

Jeszcze raz dziękujemy za pomoc i za to, ze czuwała Pani nad wszystkim do ostatniej chwili.

Magdalena & Jonathan

Nigdy nie zastanawialiśmy się nad tym jak ma wyglądać nasz ślub i wesele, nauczeni jednak doświadczeniem wielu wesel naszych znajomych, wiedzieliśmy jak nie chcemy żeby wyglądało. Wiedzieliśmy też, że nie znajdziemy frajdy w organizowaniu tego przedsięwzięcia. I tutaj właśnie pojawił się pomysł zrzucenia tej „przyjemności” na kogoś, kto będzie potrafił zrobić to profesjonalnie. W taki właśnie sposób los zetknął nas ze Ślubną Pracownią i Panią Marzeną Ramotowską. Zadanie nie było proste, ponieważ od momentu podpisania umowy ze „Ślubną Pracownią” do dnia ślubu zostały tylko 3 miesiące, a ponadto uroczystość miała mieć awangardowy, nietradycyjny charakter. Nie muszę mówić, że Marzenka poradziła sobie z tym zadaniem śpiewająco. Wszystko czego oczekiwaliśmy, wszystko co zostało ustalone, wszystkie nasze pomysły zostały zrealizowane w 100%. Marzenka ma niezwykłą umiejętność dobierania współpracowników, co gwarantuje komfort, najwyższą jakość i rzetelność. Osoby, które tego dnia nam towarzyszyły okazały się fantastyczne, a efekt ich pracy przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Niech za najlepszą rekomendację posłuży fakt, że zabawa skończyła się o 6 rano, a od naszych gości otrzymaliśmy mnóstwo telefonów i sms-ów z podziękowaniami za wspaniałą zabawę.

Podsumowując musimy przyznać, że decyzja o oddaniu organizacji uroczystości profesjonalistom, okazała się świetnym pomysłem, a Ślubna Pracownia doskonałym partnerem i doradcą, a w wielu przypadkach także przyjacielem. Jeśli nie macie Państwo czasu albo po prostu chęci na organizowanie wszystkiego samemu, to z czystym sumieniem możemy zarekomendować usługi Pani Marzeny. Na pewno spełni wszystkie Państwa marzenia i zachcianki, nawet te bardzo nietypowe. Jeszcze raz serdeczne podziękowania i życzenia samych sukcesów.

Monika & Krzysztof

Droga Pani Aniu. Chyba dopiero teraz ochłonęliśmy! Co to był za ślub!  Pełen  wzruszeń i śmiechu. Na pewno dla  każdej Pary Młodej , ich ślub jest najpiękniejszy, jednak nasz był PRZEFANSTASTYCZNY! Dzięki Pani Ani i pani Anecie, wszystko działało się jak w dobrze nastawionym zegarku. Każdemu będziemy polecać koordynacje Ślubnej Pracowni. Dzięki koordynacji, kilka tygodni przed i w sam dzień ślubu nie musieliśmy się stresować żadnymi organizacyjnymi szczegółami. Wszyscy podwykonawcy byli tam gdzie mieli być I zrobili to co mieli zrobić, a świadek nie musiał biegać  z kopertami w trakcie wesela, gdyż o to Ślubna Pracownia tez się zatroszczyła. Sala była pięknie przystrojona (dosłownie, serwetki były ułożone pod linijkę!), wszystko było tak jak sobie zażyczyliśmy. A i goście byli odprowadzeni do taksówek gdy już nie mieli siły na dalsza zabawę. Pomoc Ślubnej Pracowni okazała się niezastąpiona w trakcie samego wesela. Rozpruta suknia została zszyta. Pani Aneta w środku nocy jechała na stacje benzynowa po lakier do włosów! Na stolach nie zabrakło niczego a kelnerzy uwijali się jak w ukropie. Ślubna Pracownia, to nie tylko całkowity wedding planning. Mogą wkroczyć do akcji w każdym momencie. Myśmy zdecydowali się na sama koordynacje ślubu I wesela. Nie tylko my , ale również rodzice i świadkowie przyznali ,ze była to najlepsza decyzja jaką mogliśmy podjąć, szczególnie ,że była to impreza międzynarodowa. Ślubna Pracownia pozwoliła nam się zrelaksować w tak ważnym dla nas dniu. Od naszych gości usłyszeliśmy same pozytywne opinie, a wesele określili jako „dopięte na ostatni guzik”.

Agnieszka & James

Marzenę Ramotowską poznaliśmy rok przed naszym weselem.

Oczywiście na początku chciałam sama wszystko zorganizować. Zaczęłam czytać różne artykuły o ślubach i weselach, przeszukiwać internet, aby odnaleźć salę, fotografa itp. Już po dwóch tygodniach stwierdziłam, że organizowanie całego wesela nie będzie tak przyjemne jak myślałam, a w szczególności odnalezienie sali. Na co dzień mieszkamy w Warszawie a ślub miał być w Olsztynie co zdecydowanie utrudniało organizacje.

Było to trudne również dlatego, iż chcieliśmy wziąć ślub nad jeziorem i mieć wesele obok w sali.

Pewnego wieczora szukając w internecie sali na wesele natknęłam się na stronę Ślubnej Pracowni. Byłam miło zaskoczona, że zajmują się organizacją wesel również w Olsztynie.

Muszę przyznać, iż na początku myślałam, że takie usługi nie są dla „zwykłych” ludzi, jednak postanowiłam się przekonać i umówiłam nas na spotkanie z Marzeną.

Spotkanie było bardzo miłe, opowiedzieliśmy co jest dla nas najważniejsze i dowiedzieliśmy się jak cała organizacja będzie wyglądała.

Oczywiście już po spotkaniu wiedzieliśmy kto będzie zajmował się organizacją naszego wesele. Po dokonaniu formalności rozpoczęły się przygotowania do ślubu i wesela.

Marzena zabrała się od razu do organizowania najważniejszych i pilniejszych rzeczy. Z mężem zajmowaliśmy się przyjemniejszą i łatwiejszą częścią organizowania wesela: wybór sukni, garnituru, muzyki, zaproszeń.

Marzena przysyłała nam na e-maila wszystkie ważne informacje, zdjęcia , prezentację, plan organizacji ślubu i wesela. Byliśmy na bieżąco z całą organizacją. Cały rok był doskonale opracowany i wiedzieliśmy dokładnie co i kiedy będzie przygotowywane. Firmy wybierane przez koordynatorkę były jak najlepszej jakości i nie mieliśmy do nich żadnych zastrzeżeń.

Marzena odpowiadała na każde nawet najmniejsze pytanie. Mogłam na nią liczyć przy każdym problemie i zwykłych nerwach związanych z tak wielkim wydarzeniem. Marzena jest osobą z która przez ostatni rok najwięcej rozmawialiśmy i zawsze mogliśmy na nią liczyć.

Była nieoceniona w dniu ślubu i wesela. Spełniła nasze największe marzenie związane ze ślubem, czyli ceremonia nad jeziorem. Wszystko przebiegało zgodnie z planem i nie było żadnych weselnych wpadek. Goście do dzisiaj opowiadają jak bardzo podobał im się ten dzień. A my mogliśmy być gośćmi na własnym weselu i nie musieliśmy przejmować się pilnowaniem obsługi, godzin podawania posiłków itp. Ślub był bardzo romantyczny i wymarzony. W tym dniu nic byśmy nie poprawili, może tylko to, aby trwał dłużej.

Oboje z mężem powtarzamy każdemu, iż skorzystanie z usług Pani Ramotowskiej było najlepszą decyzją jaką podjęliśmy w sprawie wesela, a to, że trafiliśmy na tak odpowiedzialną, ciepłą i profesjonalną osobę było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła nam się przy przygotowywaniu wesela.

Dzięki Marzenie byliśmy najspokojniejszą parą narzeczonych, a Ten dzień był jak z bajki.

Anna & Sebastian

Od momentu wysłania mojego pierwszego maila do Ani, do samego wesela wszystko potoczyło się bez przeszkód, nerwów i łez.  Wykonywanie telefonów, czy  tez pisanie maili  do Ani sprawiało mi przyjemność, gdyż zawsze czułam się słuchana i rozumiana, a co najważniejsze jest to faktem ze: Anna Pietruszka ma cierpliwość anioła;). Na parę miesięcy przed naszym weselem żenił się mój brat bliźniak. Jego ślub i wesele wywarły na mnie niesamowite wrażenie . Był śnieg, świeczki , smaczne jedzenie i piękna atmosfera, jak to wtedy określił mój kuzyn: „poprzeczka wcale nie jest niżej”. Napisałam o moich spostrzeżeniach do Ani, o tym jak było wspaniałe i o tym pięknym śniegu. Oczywiście maila z odpowiedzią otrzymałam w mgnieniu oka, zapewnienia ze śnieg spadnie w czerwcu w mailu nie było;) ale  znalazłam za to wsparcie, którego szukałam i zapewnienie ze będzie dobrze.

Pomoc jaką otrzymaliśmy od Ślubnej Pracowni trudno jest przełożyć na kartkę… Ania zajęła się wszystkim, od znalezienia mini żabek /prezentów dla naszych gości, pomocy w wybraniu dekoracji , koordynowaniem wesela,  opieki  nad podwykonawcami, zorganizowania fryzjera dla wybrednej Panny Młodej, do  znalezienia idealnego miejsca na nasze wesele … Ale co dla mnie było również bardzo ważne to pomoc jaką otrzymaliśmy od Ani na miesiąc przed naszym ślubem .  Miałam wówczas mnóstwo egzaminów gdyż kończyłam moje dzienne studia na tutejszym uniwersytecie. Gdyby nie Ślubna Pracownia oraz pomoc jaka otrzymałam od Anny Pietruszki, najprawdopodobniej moje egzaminy nie zakończyły by się sukcesem, a tak….miałam czas na naukę, gdy Ania zajmowała się dopinaniem ostatnich organizacyjnych guzików.  W  dzień naszego ślubu otrzymałam maila potwierdzającego ze  zdałam wszystkie egzaminy  z wynikiem bardzo dobrym! Oczywiście nie obeszło się bez łez;) te łzy się jednak nie liczą- gdyż były to łzy radości,  które zawdzięczam Tobie Aniu. Łzy  również płynęły strumykiem gdy szlam do ołtarza do mojego Jérôme, płynęły gdy zobaczyłam wszystkich naszych wspaniałych gości, naszą salę weselną, i płyną teraz kiedy sobie przypominam jak było cudownie.

Dziękujemy Ślubnej Pracowni i Ani Pietruszce za wszystko. Chcielibyśmy również podziękować wszystkim podwykonawcom oraz osobom, które poznaliśmy dzięki Ślubnej Pracowni, nasz dzień również dzięki Wam pozostanie najwspanialszym dniem w naszym życiu, dziwujemy za niesamowity wysiłek i profesjonalizm włożony w nasz ślub i wesele.

Magda & Jerome

Jedną z niezapomnianych i bardzo prestiżowych uroczystości naszego życia, zaplanowaliśmy w najdrobniejszych szczegółach. Jedynym dylematem było zlecenie organizacji i wykonanie całościowe. Internet okazał się zbawienny. Trafiliśmy na Ślubną Pracownię pani Marzeny Ramotowskiej, po spotkaniu i rozmowie z którą, wiedzieliśmy że to jej i jej Pracowni zlecimy i powierzymy wykonanie naszych planów i projektów. Efekt końcowy przeszedł wszelkie wyobrażenie.

Jesteśmy niezmiernie zadowoleni ze współpracy z panią Marzeną i jej firmą. Ani zdjęcia ani reportaże w prasie nie odzwierciedlą uzyskanego efektu tej wyrafinowanej gali 25-lecia z odnowieniem małżeńskich ślubów, która odbyła się 4.07.2009 r. Dlatego wszystkim, pragnącym zorganizować jakąkolwiek uroczystość na najwyższym poziomie, polecamy i rekomendujemy tę przemiłą organizatorkę p. Marzenę Ramotowską , stojącą na czele swojej Ślubnej Pracowni w Olsztynie.

Katarzyna & Jacek

Pierwsze spotkanie odbyło się w grudniu gdy oboje z narzeczonym byliśmy w Gdańsku. Od razu Ania przedstawiła nam zalety i wady lokalu który wybraliśmy (wybraliśmy z braku wyboru i czasu) oraz rzeczowo przedstawiła koszty i propozycje jakie ma dla nas. Ostateczna decyzja należała do nas. Zdecydowaliśmy się za radą Ani zmienić lokalizację i była to najlepsza decyzja jaką mogliśmy podjąć. Później zaczęła się „fala organizacyjna” fotograf – jedno spotkanie-strzał w dziesiątkę, DJ – jedno spotkanie-strzał w dziesiątkę. Podpisaliśmy umowy z powyższymi podwykonawcami i wróciliśmy do Norwegii. Praktycznie dalsza organizacja odbywała się na zasadzie ciągłych maili, sms-ów i telefonów. Pisaliśmy Ani co potrzebujemy, co byśmy chcieli mieć na ślubie i weselu a Ania wysyłała nam różne propozycje w różnych przedziałach cenowych wraz z ich prezentacją czy to w formie PDF czy zdjęć czy linków do stron internetowych. Ania zajęła się wszystkim co było związane z naszym ślubem i weselem, przy czym zawsze ostateczna decyzja należała do nas.

Najbardziej jesteśmy zadowoleni, że udało się Ani przenieść  ceremonię ślubna do hotelu, co znacznie ułatwiło cała organizację (pierwotnie ślub miał odbyć się o godz.  13.30 w urzędzie, po staraniach Ani odbył się o godz.  17.00  w hotelu, w którym odbywało się nasze wesele).

Jeżeli chodzi o sam dzień ślubny i wesele, dzięki opiece Ani i Marty, razem z mężem mogliśmy zająć się sobą i tylko sobą -uśmiechy nie schodziły nam z twarzy i o niczym ze spraw organizacyjnych nie musieliśmy zaprzątać naszych myśli.  Nie musieliśmy, ponieważ  Ania od dnia poprzedzającego ślub i wesele  „szalała”  na salach i pilnowała by wszystko było zgodne z naszymi wymaganiami. Do głowy by mi nie przyszło, że to ja powinnam jechać po kwiaty jak to ma miejsce przy każdym zwykłym ślubie, florystyka wręczyła mi kwiaty u nas w pokoju hotelowym. Podobnie było z tortem i ciastami, Ania dopilnowała wszystkiego.

Podczas samego wesela, oboje z mężem oraz świadkowie i rodzice byliśmy gośćmi. Wszyscy się doskonale bawiliśmy, nawet nie myśląc o jakichkolwiek nawet małych kłopotach, które zawsze się pojawiają na takich imprezach. Rodzice, goście jak i my jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu całej imprezy oraz z organizacji dnia ślubno -weselnego. Do dziś dnia spływają do nas z różnych stron pochwały i wspomnienia tak udanego ślubu i wesela.

Emilia & Marcin

Serdecznie Pani dziękuję za wszystko co Pani zrobiła. Dzięki współpracy z Panią mogłam zachować siły na inne sprawy.
Bardzo się cieszę, że było nam dane Panią poznać. Podziwiam, że ma Pani fizycznie siłę zajmować się gośćmi przez całą noc. Pani obecność wpływa niezwykle uspokajająco i cieszę się że obydwa śluby były w okresie Pani aktywności zawodowej.

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.

Anna G.

Dziękujemy Ślubnej Pracowni, która zajęła się organizacją wesela Pauliny i Partyka. W szczególności dziękujemy Pani Renacie za zaangażowanie, profesjonalną organizację dopilnowanie każdego szczegółu. Wszystko było perfekcyjnie przygotowane, a my mogliśmy się zająć gośćmi. 100% perfekcji, 100% zaangażowania, 100% satysfakcji. Polecam współpracę z konsultantkami Ślubnej Pracowni.

Stella Jaśnikowska

Pani Anno, pragnę Pani bardzo podziękować za profesjonalną współpracę. Jestem wdzięczna, że wspierała nas Pani w trakcie przygotowań do ślubu i wesela, przypominała o sprawach do załatwienia i dyscyplinowała pilnując terminów. Była Pani z nami w trakcie uroczystości ślubnych i weselnych. Dzięki temu mogliśmy spokojnie oddać się urokowi tego tak ważnego dla naszej rodziny dnia. Będziemy Panią polecać wszystkim naszym znajomym, wiedząc, że zaopiekuje się Pani nimi tak samo dobrze jak to było w naszym przypadku.

Anna i Rafał