Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu rynku postanowiliśmy stworzyć specjalny program szkoleniowy dla przyszłych konsultantów ślubnych.

Szkolenia kierujemy również do naszych przyszłych Franczyzobiorców – jako element obowiązkowy w procesie udzielenia licencji
oraz do osób, które chcą otworzyć własną agencję ślubną.

INFORMACJE O TERMINACH I MIEJSCU SZKOLEŃ BĘDĄ OGŁASZANE NA NASZYM PROFILU NA FACEBOOKU.

Zanim zdecydujesz się na nasze szkolenie, odpowiedz sobie na pytania:

  • czy posiadasz zmysł organizacyjny?
  • czy potrafisz zarządzać budżetem?
  • czy potrafisz skutecznie negocjować?
  • czy potrafisz efektywnie zarządzać ludźmi i ich pracą?
  • czy szybko nawiązujesz kontakt z nowo poznanymi osobami?
  • czy potrafisz słuchać i jesteś empatyczny?
  • czy jesteś asertywny i opanowany?
  • czy umiesz rozwiązywać problemy i szybko podejmować decyzje?
  • czy jesteś kreatywny i twórczy?
  • czy masz pasję w tworzeniu wyjątkowych uroczystości i spełnianiu marzeń innych osób?
  • czy fascynuje Cię tematyka ślubów i wesel?
  • czy chcesz popularyzować pracę konsultanta ślubnego?
  • czy możesz pracować wieczorami i w weekendy?
  • czy jesteś systematyczny, dobrze zorganizowany i wytrwały?

Jeśli twierdząco odpowiedziałaś na powyższe pytania a zawód konsultanta ślubnego jest Twoim marzeniem, zapoznaj się z programem i sprawdź na naszym profilu na Facebook kiedy i gdzie odbędzie się szkolenie.

PROGRAM

Blok I – czy agencja ślubna to biznes dla mnie?

Konsultant ślubny – czy to zawód łatwy i przyjemny?

  • pojęcie i historia
  • predyspozycje
  • obowiązki konsultanta
  • cienie i blaski współpracy z wymagającymi klientami i ich rodzinami
  • etyka zawodowa, PSKŚ

2. Założenie i prowadzenie działalności gospodarczej

  • rejestracja firmy
  • kasa fiskalna
  • księgowość

3. Organizacja czasu pracy

  • spotkania z klientami
  • praca w domu
  • praca w zimę a praca w lato
  • letnie urlopy i weekendy

4. Koszty założenia agencji ślubnej

  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • profesjonalna strona www
  • umowy i porady prawne

5. Koszty prowadzenia agencji ślubnej

  • księgowość
  • inne koszty stałe – telefony, dojazdy, lunche
  • marketing – materiały reklamowe, reklama w Internecie i mediach tradycyjnych, targi, inne formy efektywnej reklamy
  • PR – zatrudnić agencję czy działać samemu (koszty, czasochłonność, kontakty, możliwości)

6. Niezbędne działania marketingowe i PR agencji ślubnej

  • działania podstawowe – pozycjonowanie, linki sponsorowane, reklamy w Internecie, targi ślubne
  • działania dodatkowe – akcje specjalne, konkursy, eventy, reklamy telewizyjne i w prasie ogólnotematycznej
  • współpraca z mediami, budowanie bazy dziennikarzy, współpraca redakcyjna, pozycja eksperta

7. Samemu czy z franczyzą?

  • ogólna charakterystyka systemów franczyzowych
  • plusy i minusy przystąpienia do sieci

8. Ślubna Pracownia jako sposób na bycie profesjonalnym konsultantem ślubnym (opcjonalnie)

  • korzyści płynące z posiadania know-how
  • korzyści z wizerunku firmy
  • korzyści z ciągłego coachingu ze strony Franczyzodawcy
  • korzyści z funkcjonowania w sieci (koszty, bezpieczeństwo)

Blok II – tak, chcę być konsultantem ślubnym – kompendium wiedzy

Rodzaje ślubów w Polsce

  • formalności (urzędowe, kościelne)
  • zwyczaje ślubne
  • problemy wyznaniowe, urzędowe, śluby z obcokrajowcami
  • aspekty organizacji ślubu w plenerze
  • co to jest ślub humanistyczny

2. Rodzaje przyjęć weselnych

  • rodzaje przyjęć
  • zwyczaje weselne
  • wyzwania i ograniczenia organizacyjne
  • aspekty organizacji wesela w plenerze (zaplecze, trudności, niebezpieczeństwa)

3. Savoir–vivre – teoria a praktyka

  • usadzenie gości
  • nakrycie stołu
  • serwowanie posiłków
  • toasty

4. Budowanie bazy podwykonawców, stała współpraca

  • weryfikacja usługodawcy
  • ocena konkurencyjności usług
  • umowy (podstawowe zapisy bezpieczeństwa)
  • egzekwowanie jakości
  • rozliczenia

5. Rozpoczęcie pracy z klientem

  • przeprowadzenie wywiadu (kwestionariusz, rozmowa), klienci z zagranicy
  • oferta (rodzaje usług konsultanta ślubnego, różnice)
  • wycena (prowizja czy ryczałt)
  • umowa z klientami (podstawowe zapisy bezpieczeństwa)

6. Etapy pracy z klientem

  • dobieranie podwykonawców wg wytycznych klienta
  • tworzenie i realizowanie terminarza przygotowań
  • opracowanie koncepcji stylistycznej
  • przygotowanie scenariuszy

7. Koordynacja ślubu i wesela

  • zakres odpowiedzialności koordynatorów
  • obowiązki koordynatorów

8. Nowe trendy

  • wesela tematyczne i stylizowane
  • nowości, trendy

FAQ

Dlaczego mam wybrać Wasze szkolenie, a nie ofertę konkurencji?

Na rynku jest bardzo duża ilość szkoleń dla konsultantów ślubnych. Szukając szkolenia dla siebie, zwracajcie szczególnie uwagę na to:

  • czy będzie Was szkolić firma z wieloletnim doświadczeniem w branży i licznymi realizacjami?
  • czy firma posiada znajomość rynku ogólnopolskiego, a nie tylko jednego miasta?
  • czy firma jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, zrzeszającego najlepsze firmy w Polsce, podlegające corocznej weryfikacji działalności?
  • czy firma odniosła sukces w branży, czyli znalazła sposób aby zwrócić na siebie uwagę, wybić się spośród konkurencji i przekonać do siebie wielu klientów?
  • czy firma działa etycznie, zgodnie z zasadami zdrowej konkurencji i rzetelnie realizuje wszystkie swoje dotychczasowe działania?

Ważnym aspektem naszego szkolenia jest biznesowa strona prowadzenia agencji ślubnej. Szczegółowo poruszamy tematy związane z faktycznymi kosztami założenia i prowadzenia działalności. Dogłębnie analizujemy potrzeby marketingowe i PR firmy, niezbędne do odniesienia sukcesu w branży i wyjścia z niszy. Ponadto, tak jak w przypadku większości szkoleń, zapoznajemy Was z fundamentalnymi zasadami obsługi Klienta w naszej branży, współpracy z podwykonawcami, zwyczajami oraz tradycjami ślubnymi, aspektami prawnymi i trendami.

Szkolenia na konsultantów ślubnych rocznie kończą setki osób, firmę zakłada kilkadziesiąt, ale rozkręca ją tylko kilka lub kilkanaście z nich. Dlatego porównując zakres naszego szkolenia i konkurencji, sami zadecydujcie, które tematy są dla Was istotniejsze. W czym czujecie się mocni, a w czym widzicie swoje braki.

Czy po ukończeniu szkolenia muszę wykupić licencję Ślubnej Pracowni?

Nie, nie ma takiego obowiązku. Wymagamy, aby nasi przyszli Franczyzobiorcy ukończyli nasze szkolenie. Niemniej prowadzimy je również dla osób, które myślą o otwarciu samodzielnego biznesu.

Czy po szkoleniu Ślubnej Pracowni mogę otworzyć swoją firmę i korzystać ze zdobytej wiedzy?

Oczywiście, udział w szkoleniu i wiedza przez nas przekazywana ma dać odpowiedź, czy jesteście predysponowani do bycia wedding plannerem i otwarcia własnego biznesu. Wiedza, którą przekazujemy stanowi tylko niewielki wycinek naszego franczyzowego know-how i jej wykorzystywanie nie narusza zasad uczciwej konkurencji.

Jeśli twierdząco odpowiedziałaś na powyższe pytania a zawód konsultanta ślubnego jest Twoim marzeniem,
zapoznaj się z programem i sprawdź na naszym profilu na Facebook kiedy i gdzie odbędzie się szkolenie.

Informacje o terminach szkoleń będą ogłaszane na naszym profilu na Facebooku.