Ślubna Pracownia – your wedding planners

Thanks to our wedding planners this special day will leave behind a palette of the most beautiful memories in your life.

Wherever you want to organise your wedding – whether it be in the province of Warmia and Masuria, Pomerania, Lesser Poland, Mazovia, Łódź region or Lower Silesia – we are there for you, ready to help with our expertise and experience.

„Ślubna Pracownia” is a group of certified wedding planners who have been operating under a common brand since 2006. We work strictly to the Code of Ethics of the Polish Association of Wedding Planners. Every year the number of our consultants who become members of the PAWP increases. We have planned and managed more than 250 weddings. Our experience and professional approach are widely appreciated and we give the proper value and quality to every single detail of the wedding.

PSKS

Our motto is: “It is ability to make dreams come true that make life so exciting”.
That is why we assume the responsibilities related to preparing this celebration.
Our wedding consultants will replace you even in the tiniest of details. We look forward to preparing this special day for you.

Thank you for putting your trust in professionals!

Where you can find us:

1

Pomerania province

Marzena Ramotowska, tel.: +48 504 855 444

2

Warmia and Masuria province

Marzena Ramotowska, tel.: +48 504 855 444

3

Łódź region

Magdalena Krystek, tel.: +48 662 128 223

4

Mazovia province

Marzena Ramotowska, tel.: +48 504 855 444

Magdalena Krystek, tel.: +48 662 128 223

5

Great Poland Province

Magdalena Krystek, tel.: +48 662 128 223

6

Lower Silesia

Magdalena Krystek, tel.: +48 662 128 223

References

Chcielibyśmy podziękować z całego serca Katarzynie Rućkowskiej za 1,5 roczną współpracę. Za jej profesjonalizm, cierpliwość oraz serce włożone w przygotowanie naszego wesela.

Od pierwszego dnia współpracy wiedzieliśmy, że jesteśmy w dobrych rękach. Kasia realizowala wszystkie nasze pomysly i zmiany, nawet te w ostatnich minutach. Służyła dobrą radą oraz odpowiedziami na nasze wszelakie pytania. W dniu wesela, wszystko było pięknie zorganizowane, nie musieliśmy się o nic martwić. Kasia zadbała o to, by wszystko przyjechało na miejsce wesela na czas, a nie było łatwo, ponieważ były fajerwerki, fotobus, napis LOVE, tort weselny, candy bar, endibar, Wodzireje oraz dekoratorka.

Kasiu, DZIĘKUJEMY!

Paulina & Jakub

Big positive recommendation for Magda and her invaluable help in organizing our Polish-Moroccan wedding. Throughout our cooperation Magda was very professional, organized, fast and helpful.

She puts clients’ interest above all and is very involved in the every aspect of the process. You can feel she really cares so your wedding will be the best possible. Many great recommendations, suggestions and advises we would have never thought of that made our day special.

We would not have made it without Magda’s support.

Thank you very much and all the best!

Sofia & Michał

Ten moment, gdy organizujesz sobie ślub na tarasie, z widokiem na góry, pod przepiękną kwiatową altaną, w złotej sukience, ze strefą basenową i drinkami, pyszną kawą barraquito z wysp Kanaryjskich, zakręconymi DJ-ami z ekstra dwoma subwooferami (o taak!), szalonym fotografem z flarą i życzeniami od Armina van Buurena.

Kasia, jesteś najlepsza! Zyskaliśmy nie tylko świetną organizatorkę, ale i przyjaciółkę. Dziękujemy.

Karolina & Krzysztof

Dziękujemy za wszystko raz jeszcze! Kasia ze Ślubnej Pracowni jest warta swojej wagi w złocie.

Kiedy po kilku minutach rozmowy wynalazła nie wiadomo skąd suknię ślubną w kosmos, od razu wiedziałam, że to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Dzięki jej pomocy udało nam się wyczarować wszystko to, o czym marzyliśmy i to, o czym nawet nie wiedzieliśmy, że możemy sobie wymarzyć.

Nasi goście nie mogli się nadziwić, jak bardzo osobista i wzruszająca była nasza ceremonia zaślubin. Wiele osób mówiło mi: “Nigdy w życiu czegoś takiego nie widziałem”. No więc… my też nie. 

Żadne z nas nie było nigdy wcześniej na ślubie humanistycznym i nie mieliśmy pojęcia jak w ogóle podejść do tematu. Na całe szczęście oddaliśmy sprawę w w bardzo dobre ręce. 

Ale sama ceremonia to nie wszystko, bo trzeba przecież jeszcze ogarnąć wesele, noclegi, transport, poprawiny… Tutaj też wszystko było dopięte na ostatni guzik. Od poczęstunku dla gości w hotelu, przez opiekunkę dla dzieci, aż po lampki w ogrodzie i sukulenty.

Kasia z Pauliną czuwały nad wszystkim jak dwie dobre wróżki.

Kilka osób powiedziało mi, że to było najfajniejsze wesele w ich życiu. Wcale im się nie dziwię, bo w moim też. I to wcale nie tylko dlatego, że było to moje własne.

Marysia & Artur

Nie ma słów, które wyraziłyby naszą wdzięczność! Porady, pomoc, a co najważniejsze wsparcie nie tylko merytoryczne, ale i psychicznie w każdym momencie, od czasu rozpoczęcia współpracy do wielu dni po ślubie. 

Magda była dla nas ekspertem, przyjacielem (o niesamowitej cierpliwości), a do tego szalenie sprawczą menedżerką ślubu, wesela i 2 lat przygotowań. Jej wsparcie dawało nam ogromnie poczucie spokoju, pewność, że wszystko mamy pod kontrolą (Magdy oczywiście). Dzięki jej motywacji wszystkie decyzje dokonywaliśmy odpowiednio wcześnie (przy bardzo małym naszym zaangażowaniu, o które Magda musiała usilnie walczyć – BARDZO dziękujemy za to!). Doskonale wyczuła nasz klimat i w niewiarygodny sposób ubrała go w wesele naszych marzeń (których nawet sobie nie uświadamialiśmy). Poleceni przez Magdę wykonawcy (Dj, wokalista, fotograf, florystka i wielu innych) stworzyli wspólnie wydarzenie naszego życia, które jest wspomniane z zachwytem przez naszą rodzinę i znajomych. Dzięki Magdzie i Adzie było to zdecydowanie nietuzinkowe wydarzenie dopięte na ostatni guzik, dla mnie perfekcyjne. Każdemu życzylibyśmy takiej Magdy u boku! My nie wyobrażamy sobie tego wesela bez niej.

Agata & Marcin

Pani Madzia, jak i reszta zespołu to takie Anioły, dzięki, którym niczym się nie martwisz podczas całej uroczystości! 

Bardzo chcieliśmy podziękować za pomoc, spełnienie najmniejszych naszych życzeń. Dzięki Pani nasze wesele było takie o jakim marzyłam.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy całej ekipie która, była z nami i życzymy dużo sukcesów.

Roksana & Bartek

Ja i moja żona Carly pobraliśmy się 29 czerwca 2019 roku w Hotelu w Sójkach, niedaleko Kutna. Jako, że mieszkamy w Irlandii zdecydowaliśmy się na pomoc Ślubnej Pracowni, ponieważ wyszliśmy z założenia, że na odległość będzie nam dużo trudniej wesele w Polsce zorganizować. I teraz muszę przyznać, że była to zdecydowanie najlepsza decyzja jaką podjęliśmy, jeśli chodzi o organizację tego wyjątkowego dla nas dnia. Efekt końcowy przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Goście byli zachwyceni i wszystko było dopięte na ostatni guzik, dzięki zaangażowaniu Magdy Krystek, z którą współpracowaliśmy przez wiele miesięcy i która wykazała się niezwykłym profesjonalizmem i wiedzą na temat organizacji wesel. Magda jest również przesympatyczną osobą, więc współpraca z nią była samą przyjemnością. Myślę, że zatęsknimy na pewno za naszymi długimi rozmowami na temat koloru serwetek, talerzykowych dań i wystającej czarnej rury w ścianie. Nie mógłbym również pominąć tutaj niesamowitej pracy naszych koordynatorek w dniu samego wesela – Kasi i Magdy. Dzięki nim naprawdę mogliśmy się zrelaksować i cieszyć tym dniem, ponieważ dołożyły one wszelkich starań, aby wszystko odbyło się bez zakłóceń.
Absolutnie polecamy i dziękujemy z całego serca. Nie jesteśmy sobie w stanie wyobrazić naszego wesela bez Ślubnej Pracowni.

Carly & Krzysztof

Kasiu, Paulinko!
Jeszcze raz chcielibyśmy Wam bardzo, bardzo serdecznie podziękować – dosłownie za wszystko. Nasz ślub był dla nas ogromnym przeżyciem, nie obyło się bez stresu, ale dzięki Wam ten stres został zminimalizowany. Cieszymy się, że mogliśmy zająć się sobą i gośćmi a Wam powierzyć organizację i koordynację naszego ślubu. Wszystko wyszło perfekcyjnie i gdybyśmy mogli przeżyć ten dzień jeszcze raz chcielibyśmy przeżyć go w Waszej asyście. Jesteście specjalistkami w swoim fachu a przy tym super z Was babki – po prostu niezawodne! Sala Artbistro Stalowa52 wyglądała cudownie, miejsce ceremonii także. Goście są zachwyceni atmosferą i klimatem przyjęcia.
Tobie Kasiu szczególnie dziękujemy za cierpliwość – bo niezliczone zmiany koncepcji dotyczące planowania naszego dnia nie wyprowadziły Cię z równowagi – za to najbardziej Cię podziwiamy.
Życzymy Wam kolejnych, pięknych chwil w towarzystwie Młodych Par.
Róbcie dalej to, co robicie, bo sprawiacie, że ludzie są jeszcze bardziej szczęśliwi.

Ola & Fryderyk

Dear Magda! Thank you for organization of our polish-italian wedding in May 2019! It has been a long journey, with lots of challenges, which all led to a fairy tale-like ending. So many choices we had to make and you helped us so much with your know-how and sense of style. Our wedding became an incredible experience and everybody (150 guests!) were impressed and extremely happy to be part of it. All the vendors that you recommended happened to be excellent choices: from the photographer, through the prosecco van, floral decorations, the confectioner (the best cake we’ve ever tasted!!), and many others. I know that sometimes it was not easy to work with us and to accommodate the changing landscape, and I appreciate your patience and your ability to stay positive. You were a great help for us, arranging all the paperwork and communicating with the vendors during the preparations – I must admit that preparing an international wedding is a complex enterprise, and without you we would had to either stop going to work or sleeping to make sure that all is on track. BIG THANKS! GRAZIE MILLE! DZIĘKUJEMY!

Ewa & Antonio

Współpracowaliśmy ze Ślubną Pracownią Warmia i Mazury, reprezentowaną przez Marzenę Ramotowską od października 2015 roku do dnia naszego ślubu 2016 roku. Współpraca obejmowała kompleksową organizację i koordynację ślubu i wesela.

Już podczas pierwszego spotkania z Panią Marzeną nie mieliśmy wątpliwości, że chcemy, żeby to właśnie Ona zorganizowała nasz ślub i wesele. Pani Marzena jest bardzo ciepłą osobą z pasją, po której widać że kocha swoją pracę i poświęca się jej w całości. Podczas całej współpracy wykazała się ogromną wiedzą oraz cierpliwością, a gdyby nie jej pomoc nasz wielki dzień, nie okazałby się również najpiękniejszym dniem w naszym życiu.

Organizacja ślubu i wesela nie jest łatwą sprawą, szczególnie w dzisiejszych czasach, kiedy jest mnóstwo różnych możliwości i trudno jest znaleźć, a nawet wybrać to, co będzie dla nas najlepsze. Pani Marzena już na początku przygotowała harmonogram organizacji ślubu rozpisany na miesiące, w którym były ujęte wszystkie sprawy, które należy w danym czasie załatwić. A następnie w każdym poszczególnym miesiącu wskazywała, co należy w tym czasie wybrać lub zamówić, co kolejno sama koordynowała i zamawiała – my tylko wybieraliśmy. Oczywiście sami nie zajmowaliśmy się poszukiwaniem podwykonawców, to Pani Marzena ich wyszukiwała, a następnie pokazywała nam cały wachlarz możliwości, jak również doradzała w wyborze, jeśli mieliśmy problem z podjęciem decyzji.

Nigdy nie było problemu z kontaktem, nawet jeśli odzywaliśmy się o dziwnych porach. Pani Marzena spełniała każde nasze życzenie, a nawet dokonywała rzeczy niemożliwych (na przykład kiedy hotel nie chciał się zgodzić na ustawienie namiotu w wybranym przez nas miejscu, dzięki Pani Marzenie wszystko odbyło się zgodnie z naszym życzeniem). Ważną sprawą są również pieniądze, które udało nam się zaoszczędzić. Ślubna Pracownia posiada wiele rabatów, dzięki którym płaciliśmy podwykonawcom mniej niż byśmy zapłacili, nie współpracując ze Ślubną Pracownią. Na każdym etapie współpracy byliśmy informowani, kiedy i ile powinniśmy zapłacić podwykonawcom, a w dzień wesela pozostałe kwoty regulowała już Pani Marzena, wystawiając nam potwierdzenie przyjęcia pieniędzy, a następnie przesyłając faktury.

Dzięki Ślubnej Pracowni zaoszczędziliśmy mnóstwo nerwów, a w dzień naszego ślubu byliśmy zrelaksowani i wypoczęci, bo wiedzieliśmy że wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Cała ceremonia i zabawa przebiegała sprawnie, a co najważniejsze my nie musieliśmy się o nic martwić. Zajmowaliśmy się tylko świętowaniem tego dnia, resztę robiła Pani Marzena. Jesteśmy zachwyceni współpracą na każdym jej etapie.

Podsumowując, polecamy Ślubną Pracownię wszystkim, którzy chcą, żeby dzień ich ślubów był dniem naprawdę wyjątkowym. Nie sądziliśmy, że wszystko może się udać na 100 procent, a jak się okazało, było jeszcze piękniej i lepiej niż sobie wymarzyliśmy. Pomoc profesjonalistki, jaką jest Pani Marzena, jest nieoceniona i wiemy, że to dzięki niej to był naprawdę najpiękniejszy dzień w naszym życiu.

Nina & Marcin

Jeżeli poszukujecie profesjonalnej pomocy w  przygotowaniach ślubnych gorąco polecamy Panią Magdę.  W ciągu tak krótkiego czasu jaki mieliśmy do ślubu – 5 miesięcy, Pani Magda zajęła się wszystkim, współpraca z Nią była na bardzo wysokim poziomie, na każde nasze pytania, czasami oczywiste, odpowiadała zawsze z pełną wyrozumiałością i życzliwością, jej pomysły były zawsze 100% trafione, po prostu czytała w naszych myślach, możemy śmiało powiedzieć, że spełniała nasze marzenia. Pani Magda pracowała dla Nas bez ograniczeń czasowych, wielokrotnie otrzymywaliśmy maile po godz. 22.00, a kiedy dopadał nas stres tuż przed ślubem, zawsze miała dla Nas dobre słowo i plan „B” na nasze pesymistyczne wizje, że coś może się nie udać.

Dzięki Pani Magdzie nasz ślub i przyjęcie wesele w dniu 24 czerwca 2017 roku było takie jakie sobie wymarzyliśmy! Dziękujemy Pani Magdo!

P.S. Pani Magda ma nawet znajomości „na górze” pogodę w tym dniu mieliśmy przepiękną, tydzień wcześniej było zimno i padał deszcz.

Kasia & Kazimierz

Z Panią Kasią poznałyśmy się podczas organizowanego przez nią przyjęcia w restauracji. W trakcie rozmowy żaliłam się na dobór sali i menu, na który się zdecydowałam. Pani Kasia zaproponowała pomoc. Dzięki jej negocjacjom w mgnieniu oka udało nam się zmienić miejsce wesela. To był początek współpracy. Od tamtego momentu wiedziałam, że pomoc Pani Kasi jest niezastąpiona. Dziś dokładnie na rok przed planowanym weselem jestem spokojna, bo wiem, że dzięki jej działaniom wszystko pójdzie gładko i sprawnie.

Kornelia & Robert

Jeśli mielibyśmy podsumować w jednym słowie współpracę z Magdą to byłoby to: profesjonalizm.
Rozpoczęliśmy współpracę na 8 miesięcy przed planowaną datą wesela, więc czasu nie było specjalnie dużo. Od początku Magda rozpisała harmonogram działań i pilnowała nas, żebyśmy się go trzymali. Wybraliśmy wspólnie salę po czym Magda podrzucała różne propozycje podwykonawców i inspiracji, a my dopytywaliśmy i wybieraliśmy. W zasadzie cały czas pałeczka była po naszej stronie i to Magda nas poganiała, nigdy odwrotnie.
Wszystko szło zgodnie z harmonogramem, tak więc na tydzień przed weselem czuliśmy, że naprawdę wszystko jest ogarnięte, pod kontrolą. Nie czuliśmy w ogóle stresu związanego z organizacją samą w sobie, co dziwiło wszystkich naokoło.
Ale kulminacją super-współpracy było samo wesele. Do momentu przyjazdu na salę weselną scenariusz Magdy sprawdził się niemalże co do minuty. A na sali, dzięki obecności dwóch koordynatorów, wszystkie sprawy związane z zespołem, kelnerami, pilnowaniem czasu, kiedy jaka zabawa, kiedy podziękowanie dla rodziców itp były ogarnięte a my mogliśmy się zająć gośćmi i zabawą. Najbardziej odczuli to rodzice, którzy zupełnie niczym nie musieli się zajmować. Wszelkie kwestie organizacyjne oraz “pożary” (jak na przykład podarta suknia ślubna) od razu kierowaliśmy do Magdy, która je na poczekaniu rozwiązywała (np. szybkie zszycie sukni).
Finalnie wszystko poszło zgodnie z planem i wesele bardzo się udało. Wszyscy goście zwrócili uwagę na dobrą organizację, podsumowywali wesele jako “z klasą”.
Podsumowując, jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Do tego Maga jest niezwykle sympatyczna i super kontaktowa, tak więc wszystkie spotkania i rozmowy były na luzie. Polecamy bezdyskusyjnie!

Gosia & Marcin

Bardzo chcielibyśmy podziękować za współpracę Pani Marzence Ramotowskiej, dzięki której nie musieliśmy się o nic martwić, a nasza uroczystość była piękna i niezapomniana, o czym często przypominają nam nasi goście.

Mieliśmy okazję poznać fachowych i rzetelnych podwykonawców, których oczywiście poleciła nam Pani Marzenka i z których usług jesteśmy niezmiernie zadowoleni. Chciałoby się wspomnieć o nich wszystkich, poczynając od fryzjera czy makijażystki. Oczywiście zachwyceni byliśmy przepięknymi dekoracjami, cudnym śpiewem wokalistki, a także wodzirejem, rewelacyjnie prowadzącym całą imprezę, ale musimy też wspomnieć o naszym fotografie, który wykonał świetną robotę, uwieczniając nas na wspaniałych zdjęciach, do których wracamy z   wielkim sentymentem.

Podsumowując, możemy powiedzieć, że podjęliśmy słuszną decyzję, przekazując organizację tego dnia właśnie Pani Marzence, ponieważ mogliśmy ze spokojem i bez zbędnego stresu przejść okres przygotowań, no i z pewnością zaoszczędziliśmy mnóstwo czasu, na czym szczególnie nam zależało.

Dlatego też wszystkim, którzy chcą zorganizować swoje wesele, szczerze polecamy skorzystać z usług profesjonalnej, zorganizowanej i doświadczonej Pani Marzenki Ramotowskiej.

Jeszcze raz dziękujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Wiola & Daniel

Magda, jeszcze raz wielki dzięki za Twój profesjonalizm. Z czystym sumieniem możemy polecić Twoje usługi dalej:) i na pewno, do zobaczenia przy organizacji następnej ważnej w naszym życiu uroczystości. Pozdrawiamy!

Magda & Kamil

Kiedy po latach bycia razem postanowiliśmy, że nadszedł ten wyjątkowy czas i dla nas. chcieliśmy, aby była to uroczystość radosna, rodzinna. Nie chcieliśmy budować wokół ceremonii atmosfery nadęcia i czekać na nią rok czasu.  W czerwcu pojawił się zatem pomysł: robimy to w te wakacje. Wspólnie stwierdziliśmy jednak, że aby zrealizować nasze plany w tak krótkim terminie przy naszym trybie i zaangażowaniu w pracę zawodową, potrzebna jest nam pomoc dobrze zorganizowanego profesjonalisty.

Pierwszy telefon do Magdy Krystek ze Ślubnej Pracowni i krótka rozmowa z nią upewniły nas, że mamy do czynienia z konkretną, uporządkowaną i otwartą osobą i nikogo innego nie musimy szukać. Na pierwszym spotkaniu z Magdą w jej pabianickim biurze, w kilku zdaniach nakreśliliśmy jej nasze oczekiwania. I to wystarczyło: Magda od razu podsuwała nam kolejne propozycje dekoracji i atrakcji, które idealnie wpisywały się w naszą wizję ślubu i wesela rustykalnego. Były to dla nas bardzo intensywne 3 miesiące, ale dzięki świetnym patentom Magdy na współpracę, ogromny entuzjazm, celne podpowiedzi a przede wszystkich wsłuchanie się w nasze oczekiwania, efekt końcowy był wymarzony. Magda współpracuje ze sprawdzonymi podwykonawcami, którzy nie tylko świetnie wykonują swoją pracę, ale są bardzo serdeczni i otwarci, dzięki czemu ten dzień był dla nas spełnieniem marzeń o idealnym ślubie. Magda dopilnowała każdego szczegółu w czasie przygotowań oraz ceremonii, dzięki czemu w trakcie wesela mogliśmy się cieszyć wyłącznie nim. Magdo, jesteśmy Ci ogromnie wdzięczni za miłe wspomnienia z tego okresu! Dzięki Tobie ważny dla nas dzień nabrał magicznej oprawy. Wszystkim Parom, które zastanawiają się, czy potrzebna jest im konsultantka ślubna – mówimy tak!!! i polecamy współpracę z Magdą ze Ślubnej Pracowni. Ślub będzie dla Was niezapomnianą chwilą nie zakłóconą przez żadne przykre niespodzianki.

Agnieszka & Marcin

Współpraca z Kasią rozpoczęła się na kilka miesięcy przed naszym weselem.  Dzięki jej szybkim działaniom organizacyjny chaos bardzo szybko stał się precyzyjnym planem przygotowań. Samo wesele przebiegło według wcześniej ustalonego scenariusza, a wraz z gośćmi mogliśmy się cieszy tym najważniejszym w naszym życiu dniem.

Nina & Dawid

My wife and I used Marzena’s wedding planning services in August of 2012 in Mazury and in short it was one of the best life decisions we’ve ever made together. All preparations for our wedding unfolded in a calm, bite-size way so we never felt overwhelmed with making decisions, and Marzena (with the patience of a Saint) was great at giving us suggestions of what might work and not work for us. Everything culminated in (yup, you guessed it) the wedding of our dreams, very memorable, not too lavish but at the same time a warm cosy atmosphere where we could celebrate together with our loved ones. We’re also extremely grateful for all the other wonderful people we met through Marzena’s network who helped to make our wedding that much more special for us. Tomek the photographer, Andrzej our DJ (best wedding-DJ match ever), the wonderful classical musicians, and the cake provider (everyone still talks about the music, the cake) and we love going through the truly stunning photos from time to time. Planning a wedding is a complex thing, so many things can go wrong and if they do it’s so great to have someone calm and conscientious like Marzena to step in and work together with us to find the best solution. If you’re thinking about using Ślubna Pracownia, don’t hesitate – they take the stress out everything and replace it with pure magic.

Anita & Allan

Ogromne Podziękowania dla Ślubnej Pracowni zmaterializowanej w   postaci Marzenki Ramotowskiej!!

Rozpoczęliśmy planowanie ślubu i wesela od znalezienia pomocy. Wiedzieliśmy, że sami nie damy rady, w końcu robiliśmy to po raz pierwszy ( i ostatni). Spotkaliśmy się z Marzenką – I to właśnie był strzał w 10!

Od razu urzekła nas swoim pozytywnym usposobieniem oraz pełnym profesjonalizmem. Przy niej wszystko wydało się takie łatwe i do osiągnięcia. To co nas przerażało stało się przyjemne. Każde nasze kolejne spotkanie przynosiło nowe pomysły i umacniało naszą wzajemną relację, która ostatecznie zmieniła się w bliską znajomość.

Marzenka zapoznała nas z genialnymi podwykonawcami. Nie moglibyśmy trafić na lepszą ekipę: dekoracje ślubu i wesela, tort, oprawa muzyczna ceremonii oraz wesele – GENIALNE! Wszystko tworzyło spójną piękną całość!

Zarówno my jak i obie nasze rodzinki i przyjaciele byliśmy wniebowzięci!

Dużo śmiechu, zabawy, luzu, ale dopięte wszystko na ostatni guzik. Do tego na koniec września ( data naszego ślubu to 29.09.2012 ) dopisała także nam piękna pogoda! Oczywiście to także dzięki Marzence, ponieważ zamieściła post żeby wszyscy trzymali kciuki za pogodę. I udało się!!!!

Dziękujemy Marzenko!!!

Ewa & Marcin

Dziękujemy Ślubnej Pracowni za pomoc w organizacji i koordynację naszego ślubu i wesela. Polecamy skorzystanie z usług konsultantów ślubnych tym wszystkim, którzy szczególnie w tym najważniejszym dniu nie chcą zaprzątać sobie głowy kwestiami organizacyjnymi. Wielką sprawą jest móc fantastycznie bawić się na swoim weselu i nie przejmować niczym wokół.

Od wielu z naszych gości usłyszeliśmy, że było to najlepsze wesele, na jakim mieli okazję się bawić. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że dzięki Ślubnej Pracowni mieliśmy okazję zatrudnić fantastycznych podwykonawców, którym również zawdzięczamy sukces organizacyjny i piękne wspomnienia.

Między innymi dzięki Wam wszystkim, dzień naszego ślubu pozostanie dla nas na zawsze jednym z najwspanialszych dni naszego życia!

Marzena & Marcin

Jest nam  niezmiernie miło polecić usługi Pani Marzeny Ramotowskiej jako konsultantki Ślubnej Pracowni.

Nasza uroczystość plenerowa, zaplanowana i koordynowana przez Panią Marzenę odbyła się 24 lipca 2010 roku i okazała się wydarzeniem, którego niezwykły urok zupełnie przyćmił niesprzyjające warunki pogodowe. Jednak najgorsza pogoda nie zepsułaby uroczystości, nad której przebiegiem i oprawą panują osoby tak profesjonalne i doskonale zorganizowane.

Perspektywa samodzielnej organizacji dużego, dwustuosobowego, międzynarodowego wesela w rodzinnych stronach wydawała się bardzo trudna, szczególnie zważywszy na fakt, że od wielu lat mieszkam za granicą. Nasze wyobrażenia i oczekiwania wobec uroczystości nie były małe i choć miałam całe morze własnych pomysłów, zupełnie nie wiedziałam od czego zacząć.  Już podczas pierwszego, niezobowiązującego spotkania z Panią Marzeną, ujęła mnie ona swoją pasją, doskonałą znajomością swojego rzemiosła, a także zdolnościami organizacyjnymi, które to przyczyniły się do naszego wyboru miejsca uroczystości już na trzeci dzień po wstępnym spotkaniu. Bardzo szybko okazało się, że Pani Marzena jest osobą, która nie tylko potrafi bardzo zaangażować się w przygotowywaną uroczystość, ale także uważnie słuchać, informująco i taktownie sugerować, a po każdej podjętej decyzji – bardzo szybko i skutecznie działać. Dzięki jej pomocy i umiejętności negocjacji oszczędziliśmy sobie nie tylko wiele czasu i nerwów, ale także niemałą sumę pieniędzy. Przez kilkanaście miesięcy przed uroczystością byłyśmy w nieustannym, płynnym kontakcie i na każdym etapie współpracy z Panią Marzeną czułam się doskonale poinformowana, nie muszę nawet wspominać, że jej rzetelność bardzo szybko zdobyła nasze stu-procentowe zaufanie.

Dzięki bezcennej pomocy Pani Marzeny uzyskaliśmy zgodę na cywilną ceremonię ślubu w plenerze z oprawą muzyczną kwartetu i odczytaniem polskich wierszy. Ceremonia ślubu pozostawiła na gościach olbrzymie wrażenie, kilku z nich przyznało, że nie spodziewało się tak wzruszyć podczas ceremonii cywilnej; że była ona przesycona romantyzmem. Znając nasze wymagania i upodobania, Pani Marzena bezbłędnie dobrała i skoordynowała prace podwykonawców, którzy z pewnością stanęli na wysokości zadania, a nawet przerośli nasze wyobrażenia. Podczas kolejnych etapów uroczystości my i goście delektowaliśmy się bankietem koktajlowym z szampanem i przekąskami, następnie pięknie oświetlonym i oryginalnie udekorowanym namiotem weselnym wtopionym w otaczającą zalesioną polanę z zakolem rzeki i widokiem na wodospad. Goście zachwyceni byli pysznym jedzeniem w wykonaniu mistrzyni polskiej kuchni, wyśmienitym koncertem laureatów Złotej Tarki, DJ-em – wodzirejem przewodzącym imprezie w dwóch językach, bezszelestną, doskonałą obsługą kelnerską, kompozycjami kwietnymi, lampionami i wieloma innymi atrakcjami…

Pani Marzena włożyła w przygotowanie naszej uroczystości ogromną ilość pracy i pasji, za co chcielibyśmy jej bardzo serdecznie podziękować.  Wiemy, że bez jej pomocy nasza uroczystość nie byłaby nawet w połowie tak piękna, harmonijna, niezapomniana… Świadomość tego iż Pani Marzena panuje nad koordynacją naszego dnia pozwoliła nam cieszyć sie nim bez martwienia się o jego przebieg, złą pogodę, dosłownie o nic. Nasze myśli skupiły się na naszym szczęściu, rodzinie, przyjaciołach i otaczającym  nas wszystkich pięknie.

Życzymy Pani Marzenie Ramotowskiej dalszych sukcesów!

Ewa & Iain

Nigdy nie zastanawialiśmy się nad tym jak ma wyglądać nasz ślub i wesele, nauczeni jednak doświadczeniem wielu wesel naszych znajomych, wiedzieliśmy jak nie chcemy żeby wyglądało. Wiedzieliśmy też, że nie znajdziemy frajdy w organizowaniu tego przedsięwzięcia. I tutaj właśnie pojawił się pomysł zrzucenia tej „przyjemności” na kogoś, kto będzie potrafił zrobić to profesjonalnie. W taki właśnie sposób los zetknął nas ze Ślubną Pracownią i Panią Marzeną Ramotowską. Zadanie nie było proste, ponieważ od momentu podpisania umowy ze „Ślubną Pracownią” do dnia ślubu zostały tylko 3 miesiące, a ponadto uroczystość miała mieć awangardowy, nietradycyjny charakter. Nie muszę mówić, że Marzenka poradziła sobie z tym zadaniem śpiewająco. Wszystko czego oczekiwaliśmy, wszystko co zostało ustalone, wszystkie nasze pomysły zostały zrealizowane w 100%. Marzenka ma niezwykłą umiejętność dobierania współpracowników, co gwarantuje komfort, najwyższą jakość i rzetelność. Osoby, które tego dnia nam towarzyszyły okazały się fantastyczne, a efekt ich pracy przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Niech za najlepszą rekomendację posłuży fakt, że zabawa skończyła się o 6 rano, a od naszych gości otrzymaliśmy mnóstwo telefonów i sms-ów z podziękowaniami za wspaniałą zabawę.

Podsumowując musimy przyznać, że decyzja o oddaniu organizacji uroczystości profesjonalistom, okazała się świetnym pomysłem, a Ślubna Pracownia doskonałym partnerem i doradcą, a w wielu przypadkach także przyjacielem. Jeśli nie macie Państwo czasu albo po prostu chęci na organizowanie wszystkiego samemu, to z czystym sumieniem możemy zarekomendować usługi Pani Marzeny. Na pewno spełni wszystkie Państwa marzenia i zachcianki, nawet te bardzo nietypowe. Jeszcze raz serdeczne podziękowania i życzenia samych sukcesów.

Monika & Krzysztof

Marzenę Ramotowską poznaliśmy rok przed naszym weselem.

Oczywiście na początku chciałam sama wszystko zorganizować. Zaczęłam czytać różne artykuły o ślubach i weselach, przeszukiwać internet, aby odnaleźć salę, fotografa itp. Już po dwóch tygodniach stwierdziłam, że organizowanie całego wesela nie będzie tak przyjemne jak myślałam, a w szczególności odnalezienie sali. Na co dzień mieszkamy w Warszawie a ślub miał być w Olsztynie co zdecydowanie utrudniało organizacje.

Było to trudne również dlatego, iż chcieliśmy wziąć ślub nad jeziorem i mieć wesele obok w sali.

Pewnego wieczora szukając w internecie sali na wesele natknęłam się na stronę Ślubnej Pracowni. Byłam miło zaskoczona, że zajmują się organizacją wesel również w Olsztynie.

Muszę przyznać, iż na początku myślałam, że takie usługi nie są dla „zwykłych” ludzi, jednak postanowiłam się przekonać i umówiłam nas na spotkanie z Marzeną.

Spotkanie było bardzo miłe, opowiedzieliśmy co jest dla nas najważniejsze i dowiedzieliśmy się jak cała organizacja będzie wyglądała.

Oczywiście już po spotkaniu wiedzieliśmy kto będzie zajmował się organizacją naszego wesele. Po dokonaniu formalności rozpoczęły się przygotowania do ślubu i wesela.

Marzena zabrała się od razu do organizowania najważniejszych i pilniejszych rzeczy. Z mężem zajmowaliśmy się przyjemniejszą i łatwiejszą częścią organizowania wesela: wybór sukni, garnituru, muzyki, zaproszeń.

Marzena przysyłała nam na e-maila wszystkie ważne informacje, zdjęcia , prezentację, plan organizacji ślubu i wesela. Byliśmy na bieżąco z całą organizacją. Cały rok był doskonale opracowany i wiedzieliśmy dokładnie co i kiedy będzie przygotowywane. Firmy wybierane przez koordynatorkę były jak najlepszej jakości i nie mieliśmy do nich żadnych zastrzeżeń.

Marzena odpowiadała na każde nawet najmniejsze pytanie. Mogłam na nią liczyć przy każdym problemie i zwykłych nerwach związanych z tak wielkim wydarzeniem. Marzena jest osobą z która przez ostatni rok najwięcej rozmawialiśmy i zawsze mogliśmy na nią liczyć.

Była nieoceniona w dniu ślubu i wesela. Spełniła nasze największe marzenie związane ze ślubem, czyli ceremonia nad jeziorem. Wszystko przebiegało zgodnie z planem i nie było żadnych weselnych wpadek. Goście do dzisiaj opowiadają jak bardzo podobał im się ten dzień. A my mogliśmy być gośćmi na własnym weselu i nie musieliśmy przejmować się pilnowaniem obsługi, godzin podawania posiłków itp. Ślub był bardzo romantyczny i wymarzony. W tym dniu nic byśmy nie poprawili, może tylko to, aby trwał dłużej.

Oboje z mężem powtarzamy każdemu, iż skorzystanie z usług Pani Ramotowskiej było najlepszą decyzją jaką podjęliśmy w sprawie wesela, a to, że trafiliśmy na tak odpowiedzialną, ciepłą i profesjonalną osobę było najlepszą rzeczą jaka przytrafiła nam się przy przygotowywaniu wesela.

Dzięki Marzenie byliśmy najspokojniejszą parą narzeczonych, a Ten dzień był jak z bajki.

Anna & Sebastian

Jedną z niezapomnianych i bardzo prestiżowych uroczystości naszego życia, zaplanowaliśmy w najdrobniejszych szczegółach. Jedynym dylematem było zlecenie organizacji i wykonanie całościowe. Internet okazał się zbawienny. Trafiliśmy na Ślubną Pracownię pani Marzeny Ramotowskiej, po spotkaniu i rozmowie z którą, wiedzieliśmy że to jej i jej Pracowni zlecimy i powierzymy wykonanie naszych planów i projektów. Efekt końcowy przeszedł wszelkie wyobrażenie.

Jesteśmy niezmiernie zadowoleni ze współpracy z panią Marzeną i jej firmą. Ani zdjęcia ani reportaże w prasie nie odzwierciedlą uzyskanego efektu tej wyrafinowanej gali 25-lecia z odnowieniem małżeńskich ślubów, która odbyła się 4.07.2009 r. Dlatego wszystkim, pragnącym zorganizować jakąkolwiek uroczystość na najwyższym poziomie, polecamy i rekomendujemy tę przemiłą organizatorkę p. Marzenę Ramotowską , stojącą na czele swojej Ślubnej Pracowni w Olsztynie.

Katarzyna & Jacek